Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Wywiad z łowcą bossów: Pacssivia

Cześć Pacssivia, to wspaniale, że zgodziłeś się na udzielenie nam wywiadu! Na początek opowiedz nam kim jest Pacssivia w życiu realnym oraz tym wirtualnym (w grze)?

Cześć! To dla mnie ogromna przyjemność! Mam na imię Vitor Jorge, w Tibii mój nick to Pacssivia. Mam 37 lat i jestem, a z zawodu jestem fotografem eventowym (spektakle w teatrze, wydarzenia muzyczne, oraz różnego typu przedstawienia). Mieszkam w mieście Niterói położonym nad oceanem w stanie Rio de Janeiro.

Jak zaczęła się Twoja przygoda z Tibią?

Wierzę, że tak jak w przypadku większości z nas, niektórzy moi znajomi pokazali mi Tibię i skończyło się na wspólnym graniu z dzieciakami z całej okolicy. Minęło trochę czasu (lol), minęło ponad 18 lat, odkąd zacząłem grać. W międzyczasie zrobiłem sobie przerwę na studia, a potem wróciłem z pełną siłą! 😛 W tamtych czasach zakup PACC był problemem, bo można go było kupować tylko używając międzynarodowej karty. Składaliśmy się ze wszystkimi znajomymi mieszkającymi przy tej samej ulicy, żeby kupić jedną kartę. Do tego trzeba było znaleźć jakiegoś rodzica, który pozwoliłby nam użyć swojej karty kredytowej. Skomplikowane! W końcu przez większość czasu graliśmy na terenie FACC, ale nawet wtedy przygody były różnorodne. To były dobre czasy.

Co lubisz robić poza spędzaniem czasu w Tibii?

Krótko przed pandemią Covid-19 udało mi się spełnić moje marzenie o wyprowadzce z wielkiego miasta i zamieszkaniu na wsi, by zamieszkać bliżej plaż, które naprawdę kocham! Bez wątpienia jednym z moich ulubionych zajęć są spacery po plaży wraz z moimi psami.

Opowiedz nam coś o swojej tibijskiej rutynie. Jaki rodzaj gry najlepiej Cię opisuje? Charlover, RPG player a może lubisz wbijać regularnie nowe poziomy?

Hahaha, bez wątpienia jestem typowym charloverem!