Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Wywiad z łowcą bossów: Noether

Cześć Noether! To świetnie, że zgodziłeś się na udzielenie nam wywiadu. Na początek opowiedz nam kim jest Noether w życiu realnym, jak i wirtualnym.

Cała przyjemność po mojej stronie. Mam na imię Talles, w Tibii moja postać to Noether. Mam 27 lat, jestem streamerem i programistą. Mieszkam na wybrzeżu São Paulo, Santos.

Jak zaczęła się Twoja przygoda z Tibią?

Grę odkryłem w 2004-2005 roku przez Baixaki (stara strona z której można było ściągać gry), gdzie Tibia była top 1 grą ściąganą przez użytkowników. Byłem ciekaw gry RPG. Stworzyłem swoją pierwszą postać, a wyjście z Rookgaardu i ogarnięcie mniej więcej jak działa gra zajęło mi z miesiąc.

Bardzo chciałem mieć konto premium, ale w tamtych czasach to było skomplikowane i niezbędna była międzynarodowa karta płatnicza, a opłatę należało dokonań na przynajmniej 3 miesiące w przód Mój ojciec nie chciał, żebym spędzał tyle czasu przed komputerem i wydawał pieniędzy na gry online.

Opowiedz nam coś o swojej tibijskiej rutynie. Jaki rodzaj gry najlepiej Cię opisuje? Charlover, RPG player a może lubisz wbijać regularnie nowe poziomy?

Powiedziałbym, że nie jestem charloverem, ale wszyscy wokół mówią, że jestem, więc ciężko mi na to odpowiedzieć! xD Lubię styl RPG, rozwiązywanie questów. Myślę, że ostatnie dwa wprowadzone do gry są naprawdę świetną zabawą i wyzwaniem - Soul War i Primal. I uważam, że to wstyd, że wielu graczy nie chce nawet spróbować zrobić tego questa i płaci za servisy. Zazwyczaj gram 3-5 godzin dziennie i poluję w teamie, w związku z czym wbijam 1 poziom raz na 1-2 dni. Obecnie mam 1700 poziom.

Jeśli tutaj jesteś, to znaczy, że kochasz bossy w Tibii tak samo jak my! Jak zaczęła się Twoja kariera na tym polu?